Pencak Karomah Gayuman Rasul

Dalam diri setiap manusia mempunyai berbagai potensi dan kemampuan diri yang cemerlang. Kemampuan tersebut merangkumi segenap aspek, dari kesenian, matematik, sains, sukan juga mengenai ketuhanan, keagamaan, sesuatu yang astrak dan ghaib. Begitu juga kemampuan beladiri dan Supernatural. Tenaga dalaman dan pencak karomah merupakan salah satu kemampuan diri yang terpendam dan tersimpan di dalam minda bawah sedar. Dalam program kali ini kami akan perkenalkan beberapa rahsia kemampuan dan kekuatan alam batin ini untuk perbagai kegunaan, termasuklah bela diri ini.

Pencak karomah ini adalah satu proses membangkitkan KeAKUan yang ada di dalam diri setiap manusia.Untuk membangkitkan pencak karomah dalam diri anda. Diharapkan setelah mahir dalam penguasaan, anda akan mampu menghadirkan gerakan gerakan apapun yang anda minta dengan sempurna.

Dengan system pelajaran yang mudah di faham anda juga di bimbing dengan berterusan. Tata cara untuk mengamalkanya latihan tertentu, yang mudah dan terpelihara rahsianya. Bermanfaat untuk melatih kemampuan dalam menggerakkan kekuatan batin anda, yang akan bermanfaat besar dalam jenjang keilmuan yang selanjutnya .

Apabila anda sering berlatih kemampuan – kemampuan tenaga dalaman anda akan berfungsi dengan baik. Dapat di gunakan untuk berbagai keperluan dalam pembelaan mertabat agama bangsa dan Negara. Tanpa perlu mengorbankan akidah anda dalam pengamalan. Kami akan sentiasa bimbing anda sehingga anda benar-benar mahir, kemuncaknya kemampuan supernatural anda akan berkembang menjadi sebuah kesedaran rohani dalam menuju kepada pengabdian kepada ilahi. Pencak karomah ini akan menjadi wahana dalam ibadah anda kepada ilahi. Anda akan menjadi seorang pendekar yang penuh dengan kesedaran Ilahi.Secara ringkasnya dapat anda melihat gambar rajah di bawah ini mengenai maksud dan gambaran yang saya cuba berikan kepada anda. Perjalanan pencak karomah dan kemampuan supernatural. Seumpama sebuah lingkaran.

Ketika titik awal dari pencak karomah dan titik akhir pada kesedaran ilahi, ketika anda melaksanakan amalanya. Ketika titik awal bertemu titik akhir anda sudah tidak dapat membezakan yang mana titik awal dan yang mana titik akhir. Awal pun Hu(dia) akhir pun Hu, Alfa juga Hu Omega juga Hu. Inilah tujuan dan matlamat kami dalam memperkenalkan program pencak karomah.

Insyaallah jika ini anda jadikan sebuah tolak ukur anda akan menjadi seorang penuh dengan cinta kasih ilahi walau pun anda seorang pendekar yang amat sakti dan luar biasa. Kesaktian anda hanyalah untuk lakunan cinta kasih ilahi. Jadi untuk merealitikan apa yang saya sebut di atas. Maka disini ada saya terangkan module pelajaran Pencak Karomah Gayuman Rasul ini.

Module:
Amalan kerohanian pencak Karomah:
Pengisian Rohani.
Teknik Pelaksaanan getaran yg sudah masuk. Teknik memancing aku dalam diri anda.
Teknik Getaran gayuman Rasul: Ciri orang mukmin bila di sebut nama Allah gementar tubuhnya.

Falitas:
Buku Panduan:
Panduan pelajaran.
Sejadah Ritual Khusus:
Rahsia Keilmuan.
Minyak Asmaaq:
Saranan Ritual Rohani.

Mahar Perguruan Rm 350.00