Ilmu Psychotronika

Ilmu Psychotronika 

"100% menyelesaikan masaalah hypnotis trance"

Hypnosis Sesuatu keadaan yang menyerupai tidur yang sengaja di lakukan kepada se seorang, dimana mereka memberi respon kepada setiap pertanyaan yang di ajukan kepada mereka. Makna lain yang di berikan oleh pakar Hypnosis kepada kondisi hypnosis.

Hypnosis merupakan satu kondisi di mana perhatian menjadi sangat terfokus sehingga tahap sugestibiti meningkat dengan sangat tinggi.
Hypnosis merupakan sebuah seni komunikasi untuk mempengaruhi seseorang sehingga mengubah tingkat kesedaranya, yang di capai dengan cara menurun gelombang otak.
Hypnosis adalah seni menjelajahi alam bawah sedar manusia.
Hypnosis adalah kondisi kesedaran yang meningkat.
Hypnosis adalah satu kondisi fikiran yang di hasilkan oleh kuasa saranan.

Walau apapun pandangan tentang hypnosis pekara yang paling penting adalah membawa seseorang kedalam Alpha state atau trance state merupakan pekara yang paling utama. Hampir 9 tahun saya bergelumang dalam dunia hypnosis, berbagai manusia dan beranika ragam orang telah saya temui.

Rata- rata  hypnotis sangat terpaku dengan cara pandang barat, sehingga penggunaan Ayat suci Al Quran di larang sama sekali, kononya bertentangan dengan ilmu hypnosis yang mengagungkan falsafah dunia barat. Ada juga yang berpendapat penggunaan ayat suci Al Quran akan membuat Ilmu Hypnosis menjadi Ilmu mistik. Bagi pandangan pribadi saya Al Quran merupakan pintu segala kejayaan dalam kehidupan termasuk Hypnosis.

Saya mempunyai pandangan yang berbeza dalam hypnosis ini. 90% Kejayaan saya melakukan hypnosis adalah menggunakan kekuatan kerohanian dan mengenali titik alpha yang pernah saya pelajari di Psychotronika . Manusia mempunyai 17 titik Alpha yang mana apabila di sentuh akan membuat seseorang itu memasuki kedalam trance state dengan mudah ( tidak sampai 1 minit ).

17 Point ini di gerakan dengan kekuatan kerohanian yang ada di dalam diri manusia. Seberapa sulit pun anda utk memasuki Trance state 17 titik Alpha ini akan membuat anda tercengang dalam dunia hypnosis. Bagi anda yang terlibat dalam dunia Hypnosis ilmu ini merupakan kunci kejayaan anda. Saya tidak bercadang untuk menulis dengan panjang dalam hal ini. Ilmu Psychotronika ini tidak boleh di pelajari secara jarak jauh sebab 90% menggunakan Live Demo
 Fakta Ilmu Psychotronika

1.Ilmu Psychotronika adalah sistem yang lengkap merangkumi penyembuhan, rawatan diri dan transformasi diri.
2.Siapapun dapat mempelajari Ilmu Psychotronika
3.Ilmu Psychotronika di lakukan dengan cara menghubung 2 titik Alpha menggunakan niat dan fokus. Ini akan membawa manusia didalam lautan relaksasi alpha. Anda hanya perlu memperdalamkan relaksasi ini .
4.Ilmu Psychotronika Alat baru yang menarik, dapat digunakan untuk menyembuhkan, dan mencipta paradikma baru dalam hidup anda.
5.Bagi anda yang terlibat dalam dunia perubatan tradisional Ilmu ini sangat di galakan.
6.Ilmu Psychotronika merupakan sebuah keilmuan berasaskan subtle energy physics, quantum physics, superstring theory dan Sheldrake's Morphic Resonance.
7.Manusia terdiri daripada tenaga dan Infomasi_ mengubah lavel tenaga dan infomasi. Persepsi seseorang manusia itu berubah.
8.Sewaktu 2 titik alpha di aktifkan dalam tubuh anda. Gelombang otak anda akan turun dengan drastik.
9. Anda dapat merasakan fizikal biologi anda berinteraksi pada lavel unconsciousness.
10. Mempelajari getaran Al Fatihah yang dapat menggegarkan naluri anda.
11. Mempelajari Hakikat kekuatan niat dan fokus.

Para peserta diajarkan kaedah khusus menggunakan niat, kuasa fokus digabungkan dengan sentuhan pada 2 titik alpha. Anda diajar melakukan komunikasi pada lavel Quantum pada gelombang ( tenaga dan infomasi ) mulai mencipta realiti anda sendiri bukanlah realiti ciptaan atau di atur oleh orang lain. Anda mencipta dan mengubah realiti pada peringkat Quantum dan mengamati kesan perubahan yang berlaku di peringkat makro.

Paradigma baru ini memberikan anda mengakses dengan cepat pada kesedaran baru yang membolehkan anda berinteraksi dengan dunia material dan mengubahnya – misalnya trauma masa lalu, kecederaan dan pola emosional.

Contoh Penggunaan Ilmu Psychotronika :

·         Seorang hypnosis mempunyai masaalah membawa klien kedalam trance state, Psychotronika membantu mempercepatkan proses ini.

·         Master Reiki melakukan_ Reiki Attunement, Psychotronika membantu membuka 21 saluran energy semestaraya.

·         Histeria_ hampir ratusan bomoh membaca berbagai mantra tidak berjaya di sebabkan mantra dan ayat yang di baca berada pada lapisan consious mind. Sedangkan tindakan manusia di kuasai 88% oleh sub Consiousmind. Memasukan kalimah suci kedalam subconsious mind merupakan salah satu cara psychotronika bekerja.

·         Mengubah kebiasaan tabiaat buruk termasuk kebiasaan berzina dan melakukan 7 dosa besar_ Memprogramkan minda bawah sedar menggunakan 2 alpha point metode yang dapat di pelajari dalam Psychotronika.

·         Meditasi_ Saya mempelajari Reiki dari Advance hinggalah ke tahap master langsung tidak dapat rasa energynya sehingga saya naik menyampah nak melakukan meditasi. Alasan yang guru beri adalah saya kurang peka, bukan nak tolong saya meningkatkan kepekaan, tapi saya yang disalahkan kerana kurang kosisten dalam bermeditasi. Psychotronika membantu membangkitkan energy 100% dapat di buktikan  dan anda tidak di benarkan pulang sekiranya tidak terbangkitnya energy. Ini jaminan kami, sehingga saat ini kami tidak pernah menerima keluhan dari peserta kerana tidak terbangkit energy.

·         Perawat As Syifa_ Saya salurkan energy pada pesakit saya, tapi pesakit saya langsung tidak merasakan energy yang mengalir dari tapak tangan saya. Sehingga saya merasa tidak yakin pada diri saya sendiri, apakah energy saya masih ada atau tiada. Untuk pengetahuan anda semua kebanyakan para ustad, tabib atau kyi merawat pesakit menggunakan ayat Suci Al Quran, pesakit mereka di anjurkan berzikir di saat mereka melakukan therapy. Kemudian para perawat tadi akan menyalurkan tenaga mereka melalui pancaran nur, sambil membayangkan cahaya nur mengalir dari badan mereka ( perawat ) masuk ke tubuh pesakit. Apa yang berlaku pancaran nur tidak dapat menembusi gelombang yang di pancarkan oleh zikir yang di amalkan oleh pesakit. Pancaran nur kononnya di makrifatkan oleh batin mereka , hakikatnya adalah kuasa imejnasi minda atau fikiran. Mareka masih bermain dengan alam fikiran. Fikiran manusia dapat mencipta berbagai fenomena metafizikal. Mana mungkin kekuatan fikiran dapat mengalahkan kekuatan zikir yang di amalkan dengan kepasrahan. Cara pschotronika bekerja dalam rawatan as syifa adalah berbeza dari cara di atas. Sebab itu 90% pesakit dapat merasakan getaran tenaga yang di pancarkan pada pesakit.

·         Masih banyak lagi rahsia yang bakal anda tempuhi bila mengikuti kursus ini khususnya para master. Tanpa menghilangkan perasaan hormat kami kepada anda, ayuh bersama kami kita menjelajah level Quantum fizik. Kebiasaan para master agak segan untuk mengikuti seminar saya dalam bentuk formal takut di ketahui siapa guru mereka, sudah menjadi polisi kami menjaga kradibiliti dan rahsia anda. Kelas ini di adakan berikutan keluhan para master yang dahagakan ilmu yang 100% boleh di buktikan.            

Yuran Rm650.00 ( Level 1 )
Masa: Bila-bila masa sahaja on call
Peserta: Tidak terhad ( seorang atau berdua tidak menjadi masaalah )
Lokasi: Damansara Damai 
Manghadirkan diri sahaja tidak Boleh secara jarak jauh
Hubungi: 012 9642466 ( Hanafi )

Metode mengajar : 90% di ajar secara Live Demo.
Kami juga menerima jemputan mengajar ilmu ini ketempat anda dalam format seminar ( 10 org keatas ).
Format Ilmu Psychotronika : Tenaga Dalam, Gabungan Sufi healing, mind power, Ibu amalan, hypnosis, aura therapy, Quantum healing dan Quantum ikhlas.