Ilmu Gertak Harimau

Ilmu Gertak Harimau

Ilmu Ghaib ini sangat berguna bagi mereka yang terlibat didalam pekerjaan yang melibatkan dengan orang ramai: misalnya Ketua Pejabat kerajaan, Ahli politik, Ahli Perniagaan, Juru Jual, Peguam, Polis, Tentera, Hakim dan lain-lain, yang jelas sebuah pekerjaan yang melibatkan hubungan dengan orang ramai.


Menurut guru yang mengijazahkan Ilmu Gertak Harimau dari Suku Melayu Betawi ini. Apabila anda mengamalkan Ilmu Gertak Harimau ini akan memancarkan aura kewibawaan & Keberanian, karisma, keselamatan, apapun yang anda ucapkan orang akan menurut dan mengikut. Akibat dari aura karisma dan kewibawaan yang luar biasa dari Ilmu Gertak Harimau ini menyebabkan orang ramai tunduk dan segan kepada anda.


Ilmu Gertak Harimau ini merupakan warisan leluhur atau warisan ilmu hikmah. pemimpin tokoh perjuangan kemerdekan Indonesia. Di kesahkan pemimpin negara tertangga kita sewaktu hidupnya beliau sering mengamalkan Ilmu ini 7 kali selepas solat magrib. Bila berbicara tentang Ilmu Hikmah, amalan yang diamalkan dalam ilmu ini adalah amalan yang di gali dari Ayat Suci Al Quran.


Cara Ilmu Gertak Harimau ini bekerja


Bila anda berjumpa dengan seseorang untuk meminta projek atau peluang perniagaan. Kebiasaan kita secara psikologi akan mengatakan “ ini sifulan –sipulan itulah yang memberitahu saya tentang awak” Ungkapan ini sering kita bualkan dan ungkapkan. Untuk menaikkan nilai dan harga diri anda.

Semakin tinggi nilai pangkat atau kewibawan orang ketiga, semakin tinggilah peratus keyakinan orang lain kepada diri anda. Begitulah seterusnya. Ilmu Gertak Harimau ini menggunakan Asmaq Allah tertentu yang di ulang-ulang secara tertentu sehingga menimbulkan getaran pada jiwa anda. Getaran Asmaq akan bergetar keseluruh tubuh, sel dan fikiran anda. Ini akan merangsang getaran pada pusat tenaga kerohanian.


Getaran pada pusat tenaga rohani ini akan tersebar pada keseluruh tubuh. Selanjutnya dari tubuh getaran tersebut menifesasikan dalam bentuk aura. Aura yang terbentuk pada tubuh manusia sebenarnya bergantung kepada apa yang anda isikan pada pusat tenaga kerohanian. Jika anda isikan amalan kerohanian. Maka aura yang terpancar juga bersifat kerohanian. Jika di Isikan dengan Ilmu Gertak Harimau maka ilmu Gertak Harimaulah yang akan dominasi dalam aura anda. Ini akan menimbulkan kesan kewibawaan yang terpancar pada tubuh badan seseorang.


Cara menggunakannya



Contoh Penggunaan Ilmu Gertak harimau di gunakan dalam memohon pekerjaan.


1.Baca Amalan Ilmu Ini sebanyak 3x Sebelum melangkah ke tempat anda memohon pekerjaan.

2. Setelah itu niatkan untuk agar majikan tersebut menerima anda.

3.Renung pada titik fokus yang di tunjukkan di gambar rajah di sebelah.

4.Minta apa saja dengan yakin, pasti di berikan apa yang anda inginkan.

5.Tanda tanda ilmu berhasil, mata majikan akan berwarna merah dan berair. Majikan tidak berani manatap mata anda. Majikan sering berpeluk tubuh dan bermain dengan jari jemarinya.

6. Majikan banyak menunduk kelantai atau melihat kebawah.




Pengisian boleh di lakukan dengan jarak jauh atau datang langsung ketempat kami


Mahar Rm250.00

Pelajar akan di berikan

Sejadah Ritual

Minyak pengisian keilmuan.

Minyak Petak Syaidina Hamzah


selamat mencuba